Brendiranje kulture od 28. 2 do 2. 3.
Ponedjeljak, 25.02.2019.


ponedjeljak, 25. veljače 2019.

U prostoru RiHuba održana je konferencija za medije na kojoj je najavljena konferencija ''Brendiranje kulture'', koja će u sklopu projekta Rijeka EPK 2020., biti održana od 28. veljače do 2. ožujka 2019. na Kampusu Sveučilišta u Rijeci i u Art-kinu ''Croatia''.

Konferenciju su najavili:

gradonačelnik Rijeke mr. sc. Vojko Obersnel

rektorica Sveučilišta u Rijeci prof. dr. sc. Snježana Prijić Samaržija

Irena Kregar Šegota, direktorica Sektora za razvoj i strateška partnerstva, Rijeka EPK 2020.

Tanja Kalčić, Rijeka EPK 2020. i

Nenad Antolović, Rijeka EPK 2020.

 

''Rijeka će sigurno biti prepoznata kao značajna kulturna i turistička destinacija. Projekt ''Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020. ostavit će nasljeđe ovome gradu i nakon njegovog formalnog završetka. Konferencijom koja je pred nama pokušat će se većem broju ljudi pojasniti što to znači organizirati kulturno događanje i rukovoditi projektom u kulturi. Zahvaljujem posebno rektorici Prijić Samaržiji i Sveučilištu u Rijeci na tome što su Gradu Rijeci partner, ne samo na ovome projektu, već dugi niz godina. Nadamo se da će se uz podršku sveučilišta razviti i studijski programi o menadžmentu u kulturi i kulturnim politikama'' istaknuo je gradonačelnik Obersnel.

''Sveučilište je zadovoljno činjenicom da sudjeluje, ne samo u ovoj aktivnosti, nego i u cijelome projektu EPK. Rado ulazimo u partnerstva s Gradom i uvjereni smo da ćemo ostaviti nasljeđe Rijeci. Drago nam je da će se konferencija održati upravo na Kampusu. Naši studenti surađuju na projektu EPK putem volontiranja ili stručne prakse. Planiramo da ćemo, u suradnji s inozemnim partnerima, pokrenuti studij (vjerojatno na nivou poslijediplomskog specijalističkog, tzv. master plus studija), studij menadžmenta u kulturi. Ova će konferencija doprinijeti educiranju u području kulture i kulturnog menadžmenta i stoga je vrlo vrijedna'', istaknula je rektorica Prijić  Samaržija.

''Ova je konferencija važan dio programa, jer tako gradimo partnerstva i horizontalno se povezujemo. Ona dovodi svjetski poznate stručnjake u Rijeku, koja će postati važan grad u Europi na kulturnim mapama. Svi koji dolaze u Rijeku, iz nje odlazi kao njeni ambasadori. Značaj konferencije koja je pred nama pokazuje i da je predsjednica RH Kolinda Grabar Kitarović visoka pokroviteljica Konferencije te će ju i otvoriti. Pokrovitelji su i Ministarstvo kulture i Ministarstvo turizma.

Predsjednica će se, nakon otvorenja Konferencije, sastati s predstavnicima jedinica lokalne samouprave te predstavnicima programskih pravaca projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture – 27 susjedstva i Lungomare. Predsjednica je prošle godine osnovala radnu skupinu za brendiranje Hrvatske, a na sastanku će između ostalog govoriti o planiranom projektu nacionalnog brendiranja. 

 


Konferencija će biti održana na lokacijama: 

  1.  veljače – Građevinski fakultet, Kampus Sveučilišta u Rijeci, Ulica Radmile Matejčić 3
  2.  ožujka – Filozofski fakultet, Kampus Sveučilišta u Rijeci, Sveučilišna avenija 4
  3.  ožujka – Art-kino ''Croatia'', Krešimirova ulica 2

Cilj programa konferencije je kroz više od petnaest predavanja, četiri radionice i četiri panel rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma kako bi djelatnicima u kulturi i onima koji će to tek postati otvorili prostor za promišljanje o prepoznatljivosti njihovog kulturnog proizvoda. Na taj način stvara se prilika za osnaživanje suradnje kulturnog sektora sa stručnjacima iz područja marketinga, dizajna, vizualnih umjetnosti, kreativnih industrija, ali i turističkih zajednica, jedinica lokalne i regionalne samouprave.

Poznati marketinški stručnjak Erik Kessels (Nizozemska), kreativni direktor agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja, kulturnih događanja, gradova i pokrajina, po prvi puta gostuje u Hrvatskoj, a na konferenciji Brendiranje kulture održat će predavanje koje nosi naziv Marketing of Places, Miguel Rivas (Španjolska), stručnjak iz TASO grupacije koji je sudjelovao u brendiranju više od 20 gradova diljem svijeta, održat će predavanje i radionicu o brendiranju gradova kroz kulturu, a Ivan Petrović (Srbija) iz Exit fundacije govorit će o brendiranju Novog Sada kroz kulturu. Na konferenciji će gostovati i Kai Amberla(Finska), direktor organizacije Finland Festivals, koji će održati predavanje o uspješnim i neuspješnim primjerima brendiranja kulture te uzletu kulturnog turizma u Finskoj. Iz Nizozemske nam dolazi živopisni bračni par svjetskih putnika Bart i Sanne Van Pool (Nizozemska) koji stoje iza uspješnog turističkog projekta Spotted by Locals, a u Rijeci će održati predavanje Storytelling kao ključ uspješnog brendiranja. Jake nacionalne govornike i paneliste čine dizajnerski dvojac Šesnić&Turković, Boris Ljubičić, tvorac vizualnih identiteta brojnih brendova uključujući hrvatske kockice, Ana Šilović, Daniela Angelina Jelinčić i mnogi drugi.

Zanimljivost konferencije su i sveukupno četiri radionice koje će polaznici moći pohađati, a kojima će moći dodatno usavršiti znanja i vještine. Radionicu o brendiranju gradova održat će Miguel Rivas dok će kroz radionicu pod imenom Brendaonica polaznici naučiti kako pozicionirati svoj kulturni proizvod ili iskustvo autentičnom pričom kroz originalni sadržaj. Drugog dana konferencije, polaznici će moći izabrati između radionice In Brand we trust te radionice pod nazivom Quick and dirty Design Thinking workshop.

Popratni program konferencije je prateća izložba plakata s logotipima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda (muzeja, festivala, događanja i institucija), koja će u prostoru riječkog RiHuba (Ulica Ivana Grohovca 1 A) biti otvorena 28. veljače 2019. u 18 sati. 

Detaljan opis programa i popis predavača nalaze se na stranicama konferencije.

Puna cijena kotizacije nakon rasprodanih early bird ulaznica iznosi 750,00 kn + PDV. Za kupnju ulaznice potrebno se prethodno prijaviti preko obrasca na internetskoj stranici do 25. veljače 2019.

 
 
 

Opća uredba europskog parlamenta i vijeća

Ove stranice koriste kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Ako se slažete s korištenjem kolačića kliknite 'Slažem se'.

Više o kolačićima
Više o privatnosti
Pogledajte uredbu (EU) 2016/679 europskog parlamenta i vijeća

EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk